Friday, 25 January 2013

Rainbow Cake

Kek Pelangi...
 
Hajat nk buat kek ni utk besday Harraz pd 10 Jan lps, tp bru je dpt tunaikan smlm...
nk buat pun x dak plan awal...main taram je...buat kul 8.30 pg siap kul 1 tghri,
mujur sempat siap dan dpt jamu di rumah jiran,
sbb ada wat majlis Tazkirah utk Muslimat...
 
Al-hamdulillah kalangan jiran2 ida smua suke, dan ckp sgt menarik
apatah lg msa dah di potong tu... yg penting mmg abis sekelip mata...
kek ni klu dok kt umah je, mmg mkn hari bru nk terhabis :)
 



 kek sebelah tu hasil deko anak2 ida...mcm2 benda dilukisnye
cantik...cantik... hehe
 

hahh...tgk ni...foto kasi zoom sket
amacam! kreatif kan... :)
 

 Keratan rentas...rainbow cuma 5 layer jer

cuma kaler purple ida kasi perasa yam, dan merah dgn perasa strawberry...
yg lain2 taruk kaler aje...hasil rsa mmg best...terangkat
 
 


4 comments:

  1. comey2 hehe
    dlm tu kek span kan. ringan skit rs dia kan :)

    ReplyDelete
  2. lg satu kek span, mmg sedap kan...

    ReplyDelete
  3. Hahaha.... Sedap bpe kali wati tambah hihihi....

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu namanya rezeki... bendo dah ada dpn mata, belasah je lah...hehe

      Delete

Terima kasih sudi singgah komen...