Thursday, 17 January 2013

Hepi Besday Arif, Arash & Aniq

12 Jan 13 (Sabtu mlm Ahad)
 
Terharu betul ida... sepatutnya pd mlm jamuan di tmn perumahan ida,
dah plan awal2 ida nk buat kek pdng bola utk hero2 bertiga ni...
tp apakan daya, kerana suami terlantar di hosp waktu tu, menyebabkan ida kena
cancell smua perancangan awal....
 
buat jiwa mkin tersentuh bila masa jiran ida, yg dulunya babysitter ida...
mempelawa gak anak ida utk sama2 potong kek bersama anak2 dia...
huhu...terharu sungguh ada 2 biji kek di situ...
terima kasih Mama Haiza :)
 
 Kek untuk Arif 7 tahun, Araz 6 tahun & Aniq 3 tahun
 
terpancar wajah gembira Arash...
 
Gelagat 3 hero...tak sabar memotong kek
Jadi lah kalian anak2 yang berjaya & soleh dunia dan akhirat
 
Ayah Nizam tgh psang api utk lilin2 kek
 
 Pastikan semua terpasang yer
 
Kek di potong dgn alunan lagu 'Happy Besday'
 

Majlis pd malam tu ada agenda penyampaian sijil untuk pelajar terbaik thn 2012
Tahniah pd Syazana...dpt 8A dlm peperiksaan UPKK
teruskan usaha yer nak... :)
 
Sijil Penghargaan di serahkan oleh S/u Maj Daerah Kuala Selangor. Tn Hj Azahari...
 
Gelagat anak2 tunggu giliran untuk dapatkan aiskrim goyang

2 comments:

  1. Seronok birthdy boy kn?

    ReplyDelete
    Replies
    1. sian diorang kan... klu dpt kek padang bola msti bes...hehe

      Delete

Terima kasih sudi singgah komen...