Wednesday, 2 May 2012

Hepi Besday utk Huby

30 April 2012

Hepi Besday for my beloved huby...
rasa2 nya buat pertama kali ida buat sendiri kek utk huby sempena besday dia (utk ank2 mcm dah byk kali bikin..he3)

ida plan buat carrot kek sbb dia suke kek yg ada kekcng (ida guna walnut) dan raisin..
utk topping  ida oter sket, kurang kan cheese dan gntikan dgn
butter & sedikit krimwell sbbnya
huby ida mmg kureng gemar dgn cheese...
Al-hamdulillah menjadi dan dia pun suke...

Inilah rupa kek yg terhasil...
kena lah tulis ayah...sbb anak2 yg excited nk bg kek ni kat ayah...gembira btul mereka







3 comments:

  1. kek ni ditaja oleh Brooks...

    ReplyDelete
  2. ... dan juga pokairunners

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe...ari tu dah soh abg bwk g tmpt keja dia, tp dia kata malu lah dah tuo...

      Delete

Terima kasih sudi singgah komen...