Tuesday, 17 January 2012

Celebrate Birthday Harraz di Majlis Jamuan Tahunan Fasa 2B6 Puncak Alam

Al-hamdulillah....sempena hari ulang tahun anak ida, Muhammad Nur Harraz yg ke-5 tahun
Sambutan ni ida tumpang raikan semasa jamuan tahunan Fasa kt tmpat ida..
meriah betul....mcm2 yg di jamu nye...

Kek utk Harraz, ida buat dan deco sendiri, bolehlah...
yg pling best dpt feedback dri kalangan jiran2...mereka kata sodap!!..syukur...
jom layann..

 Fruit Flane Cake 3 layers
 Kek coklat dengan hiasan coklat2...he3
 Kek ni mmg tinggi...udah ler 3 layer, bersepah2 fruits kt dlm nye..
(ida nk hias dgn strawberry atau kiwi, tp msa tu tak de pulak jual kt tmpt ida tu,
jd lah smuanya cocktail saje)
 Kek yg ini pulak...nmpk je kureng menarik tp yg ini habis dulu...maklumlah budak2 suke coklat...
 2-2 kek ni lesap dlm sekelip mata....bagus3
suke tengok dyorang makan...terima kasih atas doa smua utk arash yer...
semoga dia sihat2, menjadi anak yg soleh dan berjaya..

 tengok jer lah keletah arash bersama abgnye arsyad dlm acara memotong kek..
(kesian dia...tak sempat nk tiup lilin, sbb bila ida dah sibuk...trus jd lupa nk psngkan lilin tu)

 Arash masuk pertandingan pakaian beragam bersama 5 peserta yg lain
(excited sungguh dia dgn konsep imam muda...hehe)


                                             ewah...ewah...pandai pulak menggayakan...

syazana di site blkng kiri skali...join nyanyi lagu sahabat upin & ipin sempena persembahan anak2 jiran..

 bersama dgn hadiah yg di menangi nya... tahniah, dpt tempat pertama dlm pakaian beragam, tima kasih kt mak ngan ayah sbb dyorng yg bg jubah, kain selendang dan kopiah tu (ole2 dari Mekah) bawa tuah pulak tu...




dgn muka penatnya...bersama hadiah yg diterima...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi singgah komen...