Thursday, 29 December 2011

Kelas Masak-masak

Cuti panjang yg lepas, demi menunaikan hajat mak, kakak2 dan anak2 buah yg suka sgt mkn cheese tart ni... kesampaian lah hajat menurunkan ilmu pd mereka2 ni...
gambar2 di bawah adalah saat2 manis tersebut:

betapa tekunnya anak2 buah ni menceburkan diri dlm dunia masakan... bravo!


ini anak2 buah...aktiviti di umah ibu mertua ku
 Tekun membuat dekorasi tersendiri



cantik tak kek ni??....hmm cepat jer lesap nya


Sesi kedua...kt umah mak pulak
tara....kek lagik

Monday, 5 December 2011

Selingan

Al-hamdulillah dah berjaya pun siap kan sendiri kek hasil dari ida utk anak2 yg tersayang...sempena birthday Arsyad yg ke-9 dan khatam al-quran utk Syazana..
pada 03/12/2011


Coklat moist kek with ganache utk arsyad & ibu Azza (guru mengaji) yg kebetulan jatuh tarikh pd hari yg sama

 











Span Kek utk Syazana bg meraikan khatam qur'an & aunty Yani (kwn ida ni) yg menyambut birthday nya pd 2 dec... Harraz (anak bongsu ida) nk jugak namanya di tulis...hehe