Friday, 21 October 2011

Permulaan yang Indah

Al-hamdulillah...Setiap org ada hobi..hobi jugak buat seseorang tu rsa sgt bahagia..mula mengenalkan diri, saya Ida seorang suri yg bekerjaya di samping mempunyai 3 org anak yg comel2..

Kat entri ni ida nak mengembangkan projek homemade cheese tart. Baru jer bermula dan berhajat melalui blog ni cepat utusannya..

Permulaan pertama projek suka2, bawak g opis sendiri, opis huby dan bekalan anak2 ke sekolah..lps tu tak sangka dapat tempahan..cuba buat dgn baik & setiap minggu semakin byk tempahan dari kawan2 di terima. Untuk permulaan yang bagus minggu pertama sahaja mendapat tempahan sebanyak 200 pcs.

Sanggup tak sanggup, bila dah ada permintaan kena lah di tunaikan...

nampak menarik..tp belum bake lg ni...

1 comment:

  1. Erm,ghajin ner akak saya sorang ni,hehe...anyway good luck ya...

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah komen...